În apropierea sărbătorilor de iarnă, Coca-Cola România aduce magia Crăciunului mai aproape de consumatorii săi, într-un traseu special al fericirii în cinci oraşe din ţară. Astfel, timp de două săptămâni, în perioada 3-15 decembrie, consumatorii din Bucureşti, Ploieşti, Timişoara, Cluj şi Iaşi pot vizita Caravana Coca-Cola, unde îi vor întâlni pe Moş Crăciun şi ajutoarele sale şi pot deveni, la rândul lor, Moş Crăciun, chiar şi pentru oameni pe care nu îi cunosc. La Iași, Caravana Coca-Cola va fi prezentă pe 14 și 15 decembrie, între orele 15.00 – 21.00, în Piața Palatului Culturii. ”Sărbătoarea Crăciunului reprezintă un prilej de a le mulţumi consumatorilor pentru clipele de bucurie împărtăşite în ultimele 12 luni. Anul acesta, dorim să arătăm că fiecare dintre noi poate fi Moş Crăciun, nu numai pentru cei apropiaţi. Printr-un gest simplu, putem să aducem bucurie chiar şi unor persoane pe care nu le cunoaştem”, a declarat Anca Năstase, Marketing Activation Manager Coca-Cola România & Moldova. Prin intermediul unui panou fotovoltaic, automatul special Coca-Cola măsoară energia generată de telefonul mobil, atunci când ecranul activ al acestuia este plasat în dreptul panoului. Aparatul este dotat cu un ecran care monitorizează şi indică energia electrică acumulată în funcţie de durata de expunere a telefonului. Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia şi Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,8 miliarde de porţii pe zi.