Lidl România a inaugurat un nou magazin la Iași

Lidl România a deschis joi, 6 februarie, un nou magazin la Iași. Spațiul, cu o suprafață de vânzare de o mie de metri pătrați, este situat pe Șoseaua Nicolina nr. 2 A și oferă clienților o gamă extinsă de produse alimentare și non-alimentare, la prețuri atractive. ”Inaugurarea noului magazin Lidl de la Iași, situat pe Șoseaua Nicolina nr. 2A, continuă strategia companiei noastre de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în acelați timp proaspete, de calitate și la cele mai competitive prețuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare țară în care activează, Lidl propune clienților săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franța, Germania, Spania și alte țări”, a declarat Georgiana Tugearu, director PR Lidl România. Odată cu deschiderea noului magazin Lidl din Șoseaua Nicolina nr. 2A au fost create 18 noi locuri de muncă. La Iași, Lidl mai are deschise magazine în Tătărași (str. Vasile Lupu nr.78), Tudor Vladimirescu (Bd. Chimiei 2A), Galata (str. Pantelimon Halipa 3C) și Păcurari( Str. Niceman, 2). În afară de unitatea de la Iași, Lidl va mai deschide în această lună alte patru magazine noi, în Arad, Bucureşti, Popeşti Leordeni (județul Ilfov) şi Timişoara, urmând să ajungă, astfel, la o reţea naţională de 174 de unităţi. În 2013, retailerul german a deschis 15 magazine, în Bucureşti, Bacău, Caracal, Cluj, Constanţa, Galaţi, Mangalia, Piatra Neamţ, Târgu Mureş, Urziceni, Galaţi, Alba Iulia, Piteşti şi Iaşi, şi a încheiat anul cu 169 de unităţi. Lidl a intrat pe piaţa locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ o sută de magazine de discount Plus. Potrivit unui raport al Consiliul Concurenţei, Lidl se situează pe locul trei într-un top al marilor retaileri, după vânzările de anul trecut, fiind depăşit de Kaufland şi Carrefour, următorii în top fiind Real, Auchan, Penny&XXL, Mega Image, Cora, Profi şi Billa. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local reţeaua de hipermarketuri Kaufland. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări europene şi având peste o sută de centre logistice care asigură aprovizionarea celor aproximativ 10.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii zece comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;