Un puști din Iași, marele câștigător al Campionatului Național de Periaj, organizat în cadrul campaniei ”Zâmbește România”

Campionatul Național de Periaj, organizat în cadrul campaniei de educare pentru o igienă orală corectă ”Zâmbește România” de către GSK Consumer Healthcare, prin  brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne® și Parodontax®, și-a desemnat câștigătorii. Marele Campion, care va pleca la Disneyland Paris cu familia, este Gabriel Picincu-Hobjilă, din Iași, în timp ce premiile de la categoria Școală/Grădiniță, fiecare în valoare de câte 500 de euro, pleacă în toate colțurile țării, din Brăila și Bacău și până în Oradea. Timp de aproape două luni, începând din 20 martie – Ziua Mondială a Sănătății Orale – și până pe 11 mai, copiii din întreaga Românie s-au mobilizat acasă sau la școală, ca să arate că știu regulile unui periaj corect și că se antrenează zi de zi. S-au spus poezii, s-a cântat în cor, s-au făcut scenarii și costume, s-au surprins momente de zi cu zi sau momente emoționante. Personalități precum Mihaela Rădulescu, Ana Maria Brânză și Șerban Copoț i-au încurajat pe concurenți și le-au oferit sfaturi de antrenament și pentru o igienă orală corectă. ”Aproape 13.000 de oameni și-au votat favoriții din competiție și le-au făcut galerie pe Facebook, iar lupta a fost strânsă: un total de aproape 720 de înscrieri, dintre care 80 la categoria Școală și 640 la categoria Familie, precum și mii de copii care, cu clasa sau acasă, au exersat periajul corect”, se precizează într-un comunicat de presă al organizatorilor. Membrii juriului au avut o misiune dificilă, pentru că înscrierile au fost multe, haioase și emoționante, însă criteriile de jurizare trebuiau respectate: pe de o parte calitatea imaginii, iar pe de alta parte înregistrarea să prezinte clar o acțiune corectă pentru igiena orală într-o modalitate creativă și distractivă. Marele Câștigător a fost Gabriel Picincu-Hobjilă, din Iași, care a arătat, ca un profesionist, cum trebuie să ne spălăm corect dinții și limba. Mama lui, Viorica Picincu-Hobjilă, povestește cum a fost experința în campionat: ”Sursa de inspirație pentru înscriere a fost tocmai setul de doctor al băiețelului. Jucându-ne, l-am întrebat pe Gabriel cum se spală pe dinți; el mi-a răspuns prompt: ”Cum să fie? Sus-jos,stânga-dreapta”. Astfel au apărut, timid, micuțele versuri, apoi linia melodică. Gabriel a intrat repede în acest joc: mi-a arătat că nu are carii, mi-a explicat de ce, apoi am învățat împreună cântecelul, distrându-ne copios. Am luat totul ca pe o joacă, de altfel, am înscris filmulețul în campanie din simpla dorință de a împărți veselie și de a-i face pe ceilalti conștienți de importanța igienei; mulți copii sunt “obligați” să se spele pe dinți doar pentru că trebuie, fără a li se explica de ce, ori făcând din această necesitate un act plictisitor, monoton. De ce să nu-l înveselim? Am fost plăcut surprinsă să aflu că filmulețul nostru a încântat membrii juriului și că am un mic/mare campion național al periajului lângă mine. Lui Gabriel i-a plăcut foarte mult titlul și nu a ezitat să se mândrească tuturor că este „campion mondial al spălatului pe dinți”. Pe lângă aceste premii, o sută cele mai votate înscrieri din competiție au primit din partea Aquafresh un kit de îngrijire orală format dintr-o pastă de dinți, o periuță de dinți și o apă de gură. Campania ”Zâmbește România” continuă până la finalul anului cu activități de educare și soluții pentru  o igienă orală corectă. Din luna martie și până în decembrie, campania desfășoară un program de consultații stomatologice gratuite în întreaga țară. La nivel național, peste o mie de medici dentişti din 30 de judeţe oferă gratuit consultaţii sau detartraje. Lista cabinetelor partenere poate fi accesată pe www.zambesteromania.ro. Mai mult, în perioada 1 iunie – 1 iulie, GSK Consumer Healthcare, în cadrul campaniei ”Zâmbește România”, va direcționa 1% din valoarea vânzărilor tuturor produselor Aquafresh®, Sensodyne® și Parodontax® din luna iunie pentru activitățile de creștere a nivelului de sănătate orală a copiilor defavorizați, într-un parteneriat cu organizația Salvați Copiii România.

Filed in: Economic

Comments are closed.

;