Creativitatea elevilor Școlii Gimnaziale „Ștefan cel Mare” Dancu a fost pusă în valoare

În cadrul Proiectului “Școala pentru valori autentice” organizat de ISJ Iași, valoarea lunii martie a fost creativitatea. 564 de elevi de la Școala Gimnazială „Ștefan cel Mare” Dancu coordonați de 30 de cadre didactice au participat la activități diverse constând în:  ateliere de lucru pentru confecționarea de mărțișoare și felicitări, în parteneriat cu Școala Profesională Holboca; ateliere de pictură care au permis copiilor să combine culorile primăverii și să creeze peisaje minunate de primăvară; ateliere de îndemânare pentru confecționarea de postere, păsări, flori, ghirlande cu care au fost înfrumusețate sălile de clasă; elevii claselor gimnaziale au lucrat în echipe la realizarea și ornarea torturilor de mărțișor, la realizarea de postere dedicate Zilei Mondiale a Apei și Zilei Francofoniei; elevii care fac parte din formațiile de dansuri și-au manifestat creativitatea prin dans, transmițând mesaje de bucurie și pace spectatorilor de la Teatrul “Luceafărul” unde s-a desfășurat  Concursul  “Open Dance”;  elevii clasei pregătitoare B au creat un  “Copac ecologic” folosind doar sticle de plastic, hârtie de ziar și resturi de ață roșie și alba; elevii clasei a III a A au creat o poveste inedită din mai multe povești citite la Clubul de lectură; elevii clasei a IV-a B au lucrat în echipe și au realizat  cărți de poveşti, de ghicitori și de colorat pe care le-au  prezentat colegilor din  clasa I; cu ocazia Zilei Gestului Frumos, elevii clasei a VII-a B și-au manifestat creativitatea prin realizarea unor puzzle- uri  despre situații diferite de comportament; Elevii au jucat ”Iepurașul roz” și au exersat gesturi de afecțiune față de ceilalți colegi; elevii claselor gimnaziale au realizat  sondaje de opinie,  interviuri, articole despre activitățile deosebite la care au participat, despre sporturile pe care le practică, compuneri și reportaje care vor alcătui Revista “Culorile Copilăriei” nr.3-4.

Activitățile desfășurate au contribuit la creșterea stimei de sine a elevilor, la dezvoltarea unor comportamente constructive și la consolidarea relației dintre  elevi și cadrele didactice. Participarea în echipă la activitățile Proiectului “Școala pentru valori autentice” a contribuit la dezvoltarea abilităților de comunicare, a capacității de a se adapta unor situații noi și la dezvoltarea competențelor culturale. Elevii și părinții acestora au dezvoltat o atitudine deschisă și de atașament față de activitățile extracurriculare, înțelegând rolul acestora în dezvoltarea personalității.

Filed in: Educație

Comments are closed.

;