5:13 pm - Wednesday April 20, 6766

Campanie de punere în legalitate a elevilor şi studenţilor cazaţi în cămine

Începând de luni, 23 septembrie, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Direcției Locale de Evidență a Persoanelor (DLEP) Iași demarează acţiunea de punere în legalitate a elevilor şi studenţilor cazaţi în căminele liceelor şi universităţilor ieşene. Reprezentanții DLEP recomandă elevilor și studenților să aştepte venirea staţiei mobile a direcției la cămin, nefiind necesară prezenţa la sediul instituției. Concret, reprezentanții DLEP se vor deplasa în 56 de unităţi de cazare, iar depunerea cererii şi eliberarea vizei de reşedinţă vor fi făcute prin intermediul administratorilor de cămine. Stabilirea reşedinţei este gratuită pentru elevi şi studenţi.  Pentru informaţii suplimentare DLEP pune la dispoziţia administratorilor de cămine numărul de telefon 0332.803.160 (interior 1) și adresa de e-mail evp@dlep-iasi.ro. Potrivit prevederilor HG 1375 / 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, art. 89:„(1) Pentru persoanele care solicită stabilirea reşedinţei în locuri de cazare în comun – cămine, campusuri universitare, instituţii de ocrotire şi protecţie socială, la rubrica din Cererea pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei, destinată găzduitorului, se menţionează datele administratorului imobilului, care semnează şi aplică ştampila administraţiei< (2) În situaţiile prevăzute la alin. (1), în rubrica din Cererea pentru stabilirea reşedinţei, destinată găzduitorului, vor fi menţionate datele administratorului imobilului, care va semna şi va aplica ştampila administraţiei< (3) Studenţii cazaţi în campusuri universitare pot depune cererea personal ori prin intermediul administratorilor imobilelor, sens în care se completează tabelul întocmit potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 20”.

Filed in: Administrație, Informațía zilei

Comments are closed.

;