Românii au dăruit 250.000 kWh pentru cei afectaţi de epidemia de coronavirus

Românii au dăruit 250.000 kWh în cadrul noii ediții a campaniei „Dăruieşte Lumină”, derulată de E.ON România, pentru a-i susține pe cei care au nevoie de ajutor în această perioadă. Participanții la campanie au trimis povești ale semenilor lor, despre care știau că au nevoie de sprijin, și astfel au contribuit cu câte 100 kWh pentru persoanele nominalizate, fără să îi coste nimic. Singura condiție pentru ca prietenii, rudele sau cunoscuții lor, să primească cei 100 kWh, a fost ca persoanele nominalizate să aibă un abonament E.ON pentru minim unul din cele două tipuri de servicii: gaze naturale sau energie electrică. Mai mult, întrucât mulți dintre susținătorii campaniei Dăruiește Lumină, ajunsă la cea de-a șaptea ediție, au dorit să contribuie cu energie și pentru instituțiile sociale care au primit mai puține donații în această perioadă, o parte din kilowatti vor ajunge și la acestea. Numele și datele de contact ale persoanelor nominalizate nu vor fi făcute publice, iar cantitățile de energie vor fi scăzute din următoarele facturi primite. Această ediție a campaniei Dăruiește Lumină a fost, totodată, și cea mai rapidă ediție organizată până acum, venind ca un răspuns la situația delicată din România, din momentul instalării stării de urgență, când peste 1 milion de români au intrat în șomaj tehnic iar, implicit, și familiile lor au fost afectate. E.ON România a reacționat prompt, propunându-și să stimuleze implicarea socială și solidaritatea românilor față de semenii lor mai puțin norocoși, de la distanță. Campania „Dăruieşte Lumină” reprezintă încă un exemplu de implicare a E.ON România în viaţa comunităţilor locale. Prima ediție a campaniei s-a desfăşurat în luna aprilie 2015, când au fost oferiți 100.000 kWh unui număr de 12 instituţii – spitale, şcoli, case de copii şi case de bătrâni din 10 județe. Iniţiativa a fost continuată în luna decembrie a aceluiaşi an, când au fost dăruiți peste 200.000 kWh către 800 de familii nevoiaşe, nominalizate de prieteni sau rude, precum şi în decembrie 2016, când 200.000 kWh au fost oferiți către alte 16 instituţii. În 2017, aproximativ 20.000 de români au decis să se implice şi au dăruit unui număr de 14 instituţii 200.000 kWh de electricitate sau gaze naturale puşi în campanie de E.ON, iar în 2018 peste 1.000 români au contribuit cu energie instalându-și o ramă personalizată la fotografia de profil de Facebook, cantitatea totală de kWh acordată fiind de 100.000. La ultima ediție, cea din decembrie 2019, E.ON a contribuit cu 200.000 kWh pentru 10 instituții sociale din toată țara. Campania s-a calificat anul trecut în finala Digital Communication Awards de la Berlin, alături de proiecte de amploare din întreaga Europă.

Începând cu anul 2005, E.ON România a susţinut cu peste 14 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate socială în comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea, numărul total al beneficiarilor acestor iniţiative ridicându-se la aproximativ 310.000.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;