5:13 pm - Friday April 19, 8402

Magazinul E.ON din Iaşi se mută într-o nouă locaţie

Magazinul E.ON din Iași se mută la aproximativ 400 de metri față de locația actuală, într-un nou sediu situat pe str. Grigore Ghica Vodă, nr. 3 A, începând de marți, 15 decembrie a.c.  Programul de funcționare este între orele 08.00 și 16.00 pentru zilele de luni, marți, miercuri și vineri, respectiv între orele 10.00 și 18.00, pentru ziua de joi. Pentru relocarea activității este necesară suspendarea interacțiunii directe cu clienții casnici în cadrul Magazinului E.ON, joi -10 decembrie, vineri – 11 decembrie și luni – 14 decembrie a.c. În aceste zile, pentru a obține informații sau încheia contracte pentru serviciile și produsele E.ON clienții pot opta pentru canale alternative de comunicare, moderne și rapide, puse la dispoziție de companie. Canalele pot fi accesate:

  • apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă simplu și rapid informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
  • prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau crearea unui cont E.ON Myline pe eon.ro/myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
  • prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

Clienții casnici își pot planifica vizita în cadrul Magazinului E.ON din Iași prin intermediul serviciului E.ON eBooking pe www.eon.ro/programare-online , fiind preluați cu prioritate. Odată ce trec pragul magazinului realizat într-un concept nou, unic la nivel național, ieșenii sunt îndrumați de colegii noștri pentru soluționarea cererilor, având la dispoziție o zonă cu încărcare wireless a gadget-urilor, dar și Căsuța E.ON în care sunt prezentate produsele companiei, în timp ce copiii au un spațiu dedicat lor. În zona digitală a magazinului pot fi obținute informații despre facturi și pot fi efectuate plăți, clienții fiind încurajați să salveze astfel doi copaci anual, prin renunțarea la factura tipărită și accesarea facturii electronice. În cadrul noului magazin E.ON a fost configurat și un spațiu de business dedicat agenților economici și întâlnirilor dintre reprezentanții companiei noastre cu partenerii, în vederea unei dezvoltări sustenabile a afacerilor prin implementarea unor soluții energetice, încheierea de contracte de energie electrică/ gaze naturale, instalarea stațiilor de încărcare a mașinilor electrice, a panourilor fotovoltaice sau sistemelor de iluminat cu LED etc.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;