Începând cu 1 noiembrie 2013, Centrul de Relaţii cu Clienţii al E.ON, de pe str. Agatha Bârsescu, își încetează activitatea

Începând de luni, 4 noiembrie, Centrul de Relații cu Clienții al E.ON, situat pe strada Agatha Bârsescu din municipiul Iași își va desfășura activitatea într-o nouă locație, cu o suprafață de aproximativ 800 de metri pătrați, amplasată în incinta ansamblului urbanistic Palas, pe esplanada Teatrului “Luceafărul”. Tot de la această dată, activitatea de relaţii cu clienţii în locaţia din str. Agatha Bârsescu va înceta. Realizarea transferului logistic în spaţiul din ansamblul Palas impune întreruperea activităţii de relaţii cu clienţii de la imobilul din str. Agatha Bârsescu  începând de vineri, 1 noiembrie a.c. Centrul de Relaţii Clienţi din ansamblul Palas va fi deschis de luni până vineri, între orele 08.30 şi 17.30. În cadrul centrului, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare (energie electrică şi/sau gaze naturale), să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată. Totodată, ca alternativă la Centrul Relaţii cu Clienţii, conducerea companiei E.ON recomandă consumatorilor să acceseze unul dintre următoarele canale de comunicare: prin telefon, de luni până vineri, între orele 08.00 şi 20.00, la numerele: 0801 000 939, 0801 000 366, pentru apeluri din reteaua Romtelecom, tariful fiind cele aferent unui apel local, sau 0265 200 366, 0235 305 555 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul, prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro, prin fax, la numărul 0265 200 367, sau prin poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş. Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii  ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz în care clientul a optat pentru acest serviciu), informaţii privind termenele de realizare a verificărilor şi a reviziilor periodice obligatorii la instalaţia de gaze naturale etc. În contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată în ultimii ani de către E.ON creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, în acest moment, în judeţul Iaşi, plata facturilor poate fi efectuată în aproximativ 500 de locaţii ale partenerilor noştri: Payzone, Paypoint,  OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;