Din 4 noiembrie, Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din municipiul Iaşi se mută în ansamblul urbanistic Palas

Situat în Piaţa Ştefan cel Mare şi Sfânt nr. 1 A, în incinta ansamblului urbanistic Palas, Centrul de Relaţii Clienţi din municipiul Iaşi va fi deschis de luni până vineri, între orele 08.30 şi 17.30.  În cadrul centrului consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare (energie electrică şi/sau gaze naturale), să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.

 Căutăm mereu soluţii prin care să fim mai aproape de clienţii noştri, prin rezolvarea optimă a diverselor solicitări pe care aceştia ni le adresează. Astfel, Centrul de Relaţii Clienţi Iaşi a fost amenajat şi organizat pentru o interacţiune eficientă a clienţilor cu compania noastră”, declară Dan Morari, director general al E.ON Energie România. Relocarea Centrului de Relaţii Clienţi din Iaşi, despre care clienţii vor fi înştiinţaţi şi prin intermediul unei scrisori, completează demersurile companiei noastre de îmbunătăţire a calităţii serviciilor. În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor de plată oferite de partenerii noştri : Payzone, Paypoint,  OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank.  Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.rowww.myline-eon.ro, servicii  ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz în care clientul a optat pentru acest serviciu), informaţii privind termenele de realizare a verificărilor şi a reviziilor periodice obligatorii la instalaţia de gaze naturale etc. De asemenea, a fost optimizată funcţionarea Call Center-ului companiei, la care pot fi obţinute informaţii de interes pentru consumatori.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;