Pentru al treilea an consecutiv, proiectul bugetului local al municipiului Iași va fi dezbătut în patru ședințe publice, organizate în Sala Mare a Palatului Roznovanu, în week-end, pentru ca toți ieșenii interesați să poată participa. „Vom face dezbateri publice în fiecare sfârşit de săptămână la Primărie. Este «casa ieşenilor» şi îi aştept pe toți să vină să contribuie la elaborarea bugetului orașului nostru”, a declarat primarul Mihai Chirica. Calendarul dezbaterilor publice organizate de Primărie pe tema bugetului de venituri şiu cheltuieli al oraşului pentru anul 2018 este următorul: vineri, 26 ianuari, ora 16.00, sâmbătă, 27 ianuarie, ora 10.00, vineri, 2 februarie, ora 16.00, şi sâmbătă, 3 februarie, ora 10.00. La şedinţele publice sunt așteptați să participe, în limita locurilor disponibile, toți cei interesaţi – cetăţeni, reprezentanți ai asociațiilor și organizaţiilor neguvernamentale, ai mass-media etc. Proiectul de buget al municipiului Iași pe anul 2018 poate fi consultat la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, precum și la cele cinci centre de cartier. De asemenea, proiectul poate fi consultat pe site-ul Primăriei municipiului Iași. Până pe data de 3 februarie, ieșenii pot trimite și în scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare, pe adresa: Primăria Municipiului Iaşi, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, nr. 11, Iaşi, cod 700064. De asemenea, pot fi făcute propuneri și la Direcția Relații Publice și Transparență Decizională – Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni – Biroul de Relaţii cu Publicul (ghişeul 6), luni, marți, miercuri şi vineri între orele 8.30 și 16.30, iar joi între orele 8.30 și 18.30, la telefonul direct 0232.984 sau pe e-mail, la adresa informatii@primaria-iasi.ro.